Για την προετοιμασία της γιορτής λήξης «Η Κυρά της Αγάπης», τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και συνεργάστηκαν δημιουργικά, φτιάχνοντας τις αντίστοιχες κατασκευές. Στο τέλος της χρονιάς, έφτιαξαν μια καλοκαιρινή κάρτα που έγραψαν «Καλό Καλοκαίρι», και παρέλαβαν τον φάκελο με τις εργασίες και τις αναμνήσεις τους από όλη τη χρονιά, τα ενθύμια τους καθώς και μια ατομική κατασκευή ως ένα μικρό δώρο για την όμορφη διαδρομή μας.😊
Σας ευχόμαστε Καλές Διακοπές και Καλή ξεκούραση!!!













.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου