translate

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

'' Η Κυρά της Αγάπης"



Στο νηπιαγωγείο μας έγινε η εορτή λήξης της σχολικής χρονιάς. Τα παιδάκια μας έδωσαν μια υπέροχη παράσταση, παρέα με την θεατρική ομάδα «Τραμπάλα» και την φανταστική Γεωργία Ηλιοπούλου.Τα παιδιά με το θεατρικό με τίτλο «Η ΚΥΡΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ» πέρασαν το μήνυμα της αλληλοβοήθειας, της φιλίας και της συνεργατικότητας.Και πως όταν προσφέρουμε σε όσους έχουν ανάγκη, γινόμαστε πιο ευτυχισμένοι. Στο τέλος, απολαύσαμε παγωτό και έτσι η γιορτή μας έληξε με γλυκό τρόπο!!!









                                                            Και του χρόνου!!!

                                                           Καλό καλοκαίρι!!!



" Όμορφες εμπειρίες στο Παιδικό Φεστιβάλ"




Φέτος, όπως και κάθε χρόνο επισκεφθήκαμε με τα παιδιά μας το Παιδικό Φεστιβάλ του Πανεπιστημίου Πατρών, μια ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη γνώση,δημιουργία και χαρά. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ποικίλα και ενδιαφέροντα εργαστήρια, μέσα από τα οποία εξερεύνησαν, ανακάλυψαν και διασκέδασαν.Στη δραστηριότητα «Μικροί Αρχαιολόγοι», γνώρισαν τον κόσμο της αρχαιολογίας και ήρθαν σε επαφή με στοιχεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς μέσα από βιωματικές δράσεις. Στο εργαστήριο «Μαγικός αυλός» ταξίδεψαν στον κόσμο της μουσικής. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον συμμετείχαν επίσης σε «Πειράματα με το νερό,τριβή και τη σφαίρα», όπου είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν φυσικά φαινόμενα και να καλλιεργήσουν τη διερευνητική τους σκέψη. Παράλληλα, μέσα από τη δραστηριότητα για τα «Δικαιώματα των παιδιών», ευαισθητοποιήθηκαν σε αξίες όπως ο σεβασμός, η ισότητα και η προστασία κάθε παιδιού. Τέλος, γνώρισαν και τραγούδησαν παραδοσιακά «Δημοτικά τραγούδια», ερχόμενα σε επαφή με στοιχεία της λαικής μας παράδοσης και του πολιτισμού μας.

























      Ήταν μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη χαρά, μάθηση και όμορφες εμπειρίες!!!

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2026

"Πρωτομαγιά και γιορτή της μητέρας"

 


Ο
  Μάιος έφερε στο νηπιαγωγείο μας χρώματα, λουλούδια και πολλή δημιουργία! Με αφορμή την Πρωτομαγιά, τα νήπια κατασκεύασαν στεφανάκια με λουλούδια, πεταλούδες και πασχαλίτσες, ενώ δημιούργησαν πολύχρωμα λουλούδια ατομικά με την τεχνική του πουαντιγισμού. Παράλληλα, για τη γιορτή της μητέρας ετοίμασαν με αγάπη μια κάρτα με το μήνυμα "Μαμά σε αγαπώ". Την κάρτα στόλισαν με μια όμορφη ανθοδέσμη, την οποία ζωγράφισαν, έκοψαν και διακόσμησαν.














          Όμορφες γιορτές γεμάτες δημιουργία, αγάπη και ανοιξιάτικα αρώματα!!!




"Πασχαλινές δημιουργίες με Φαντασία και Χαμόγελα"




 Με αφορμή το Πάσχα, τα νήπια συμμετείχαν με χαρά σε δημιουργικές πασχαλινές κατασκευές. Με φαντασία, χρώματα και πολύ ενθουσιασμό έβαψαν αυγά, έφτιαξαν λαγούς , κάρτες, στεφανάκια και καλαθάκια. Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές, τα παιδιά ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους, εξάσκησαν τις δεξιότητές τους και γνώρισαν τα έθιμα του Πάσχα. Οι πσχαλινές μας κατασκευές αποτέλεσαν μια ξεχωριστή εμπειρία μάθησης και χαράς, γεμάτη χαμόγελα και όμορφες στιγμές!!!












              Ευχόμαστε σε όλους Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!





Κυριακή 1 Μαρτίου 2026

"Κλόουν, καρναβάλι και Χαμόγελα"

 


Οι  Απόκριες στο νηπιαγωγείο μας ήταν γεμάτες κέφι, χρώματα και χαμόγελα! Την Τσικνοπέμπτη γιορτάσαμε με ένα ξεχωριστό πάρτι  και φάγαμε σουβλάκια που μας πρόσφερε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας. Μετά μας τίμησε με την παρουσία της η Ντελάλης του καρναβαλιού, κ. Μαρία Αγουρίδου μαζί με τη Βασίλισσα, χαρίζοντάς μας μια γιορτινή και ενθουσιώδη ατμόσφαιρα. Μας έφεραν και λαχταριστές σοκολάτες, γλυκαίνοντας ακόμη περισσότερο τη μέρα μας! Την τελευταία μέρα πριν το καρναβάλι διοργανώσαμε ένα μεγάλο μασκέ πάρτι, με νόστιμα εδέσματα και λιχουδιές που ετοίμασαν με αγάπη οι γονείς μας. Χορέψαμε, παίξαμε και διασκεδάσαμε όλοι μαζί!Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η διαδραστική παράσταση καραγκιόζη με θέμα«Τα κολλητήρια στο καρναβάλι των μικρών», από τον καραγκιοζοπαίχτη Κώστα Μακρή, που ενθουσίασε τους μικρούς μας φίλους. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μας δημιουργήσαμε αποκριάτικες μάσκες , πολύχρωμες κατασκευές και χαρούμενους κλόουν. Παράλληλα γνωρίσαμε την κυρία Σαρακοστή, μιλήσαμε για το έθιμο και φτιάξαμε τη δική μας , μετρώντας τα 7 ποδαράκια της μέχρι το Πάσχα. Επίσης, γιορτάσαμε και την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, μιλώντας για την αγάπη , τη φιλία και τη σημασία του να μοιραζόμαστε όμορφα συναισθήματα.😊

















"Μικροί και μεγάλοι ζήσαμε τις Απόκριες με γέλια , χρώματα και αξέχαστες στιγμές"!!!