Για την προετοιμασία της γιορτής λήξης «Η Κυρά της Αγάπης», τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και συνεργάστηκαν δημιουργικά, φτιάχνοντας τις αντίστοιχες κατασκευές. Στο τέλος της χρονιάς, έφτιαξαν μια καλοκαιρινή κάρτα που έγραψαν «Καλό Καλοκαίρι», και παρέλαβαν τον φάκελο με τις εργασίες και τις αναμνήσεις τους από όλη τη χρονιά, τα ενθύμια τους καθώς και μια ατομική κατασκευή ως ένα μικρό δώρο για την όμορφη διαδρομή μας.😊
translate
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
'' Η Κυρά της Αγάπης"
Στο νηπιαγωγείο μας έγινε η εορτή λήξης της σχολικής χρονιάς. Τα παιδάκια μας έδωσαν μια υπέροχη παράσταση, παρέα με την θεατρική ομάδα «Τραμπάλα» και την φανταστική Γεωργία Ηλιοπούλου.Τα παιδιά με το θεατρικό με τίτλο «Η ΚΥΡΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ» πέρασαν το μήνυμα της αλληλοβοήθειας, της φιλίας και της συνεργατικότητας.Και πως όταν προσφέρουμε σε όσους έχουν ανάγκη, γινόμαστε πιο ευτυχισμένοι. Στο τέλος, απολαύσαμε παγωτό και έτσι η γιορτή μας έληξε με γλυκό τρόπο!!!
Και του χρόνου!!!
Καλό καλοκαίρι!!!
" Όμορφες εμπειρίες στο Παιδικό Φεστιβάλ"
Φέτος, όπως και κάθε χρόνο επισκεφθήκαμε με τα παιδιά μας το Παιδικό Φεστιβάλ του Πανεπιστημίου Πατρών, μια ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη γνώση,δημιουργία και χαρά. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ποικίλα και ενδιαφέροντα εργαστήρια, μέσα από τα οποία εξερεύνησαν, ανακάλυψαν και διασκέδασαν.Στη δραστηριότητα «Μικροί Αρχαιολόγοι», γνώρισαν τον κόσμο της αρχαιολογίας και ήρθαν σε επαφή με στοιχεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς μέσα από βιωματικές δράσεις. Στο εργαστήριο «Μαγικός αυλός» ταξίδεψαν στον κόσμο της μουσικής. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον συμμετείχαν επίσης σε «Πειράματα με το νερό,τριβή και τη σφαίρα», όπου είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν φυσικά φαινόμενα και να καλλιεργήσουν τη διερευνητική τους σκέψη. Παράλληλα, μέσα από τη δραστηριότητα για τα «Δικαιώματα των παιδιών», ευαισθητοποιήθηκαν σε αξίες όπως ο σεβασμός, η ισότητα και η προστασία κάθε παιδιού. Τέλος, γνώρισαν και τραγούδησαν παραδοσιακά «Δημοτικά τραγούδια», ερχόμενα σε επαφή με στοιχεία της λαικής μας παράδοσης και του πολιτισμού μας.
Δευτέρα 1 Ιουνίου 2026
"Πρωτομαγιά και γιορτή της μητέρας"
Όμορφες γιορτές γεμάτες δημιουργία, αγάπη και ανοιξιάτικα αρώματα!!!
"Πασχαλινές δημιουργίες με Φαντασία και Χαμόγελα"
Με αφορμή το Πάσχα, τα νήπια συμμετείχαν με χαρά σε δημιουργικές πασχαλινές κατασκευές. Με φαντασία, χρώματα και πολύ ενθουσιασμό έβαψαν αυγά, έφτιαξαν λαγούς , κάρτες, στεφανάκια και καλαθάκια. Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές, τα παιδιά ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους, εξάσκησαν τις δεξιότητές τους και γνώρισαν τα έθιμα του Πάσχα. Οι πσχαλινές μας κατασκευές αποτέλεσαν μια ξεχωριστή εμπειρία μάθησης και χαράς, γεμάτη χαμόγελα και όμορφες στιγμές!!!
Ευχόμαστε σε όλους Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!













.jpg)


.jpg)











.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

























