translate

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

'' Η Κυρά της Αγάπης"



Στο νηπιαγωγείο μας έγινε η εορτή λήξης της σχολικής χρονιάς. Τα παιδάκια μας έδωσαν μια υπέροχη παράσταση, παρέα με την θεατρική ομάδα «Τραμπάλα» και την φανταστική Γεωργία Ηλιοπούλου.Τα παιδιά με το θεατρικό με τίτλο «Η ΚΥΡΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ» πέρασαν το μήνυμα της αλληλοβοήθειας, της φιλίας και της συνεργατικότητας.Και πως όταν προσφέρουμε σε όσους έχουν ανάγκη, γινόμαστε πιο ευτυχισμένοι. Στο τέλος, απολαύσαμε παγωτό και έτσι η γιορτή μας έληξε με γλυκό τρόπο!!!









                                                            Και του χρόνου!!!

                                                           Καλό καλοκαίρι!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου